17 – 59 jaar; Stam

Als je scouting leuk vindt, maar qua leeftijd niet meer binnen de reguliere speltakken valt, dan kun je lid worden van de Stam. De Stam bestaat uit (oud-)leiding en oud-leden, maar ook andere mannen en vrouwen die scouting een warm hart toe dragen. Een keer per maand op zaterdagavond komen we samen om met elkaar leuke dingen te doen: kampvuur, bezoek aan een escape room, een jaarlijks nieuwjaarsdiner en een duikbotenavond, maar ook sportieve activiteiten staan er op het programma. Verder is er ieder jaar een stamuitje we gaan dan op pad in een andere stad. Denk aan een fiets-toer door hartje Amsterdam, kajakken op de Utrechtse grachten of een stadstoer door Den Bosch.

We zijn altijd blij met nieuwe leden dus draai gerust een keertje mee! Neem contact op met een van de stamleden of vul het contactformulier in. Graag tot ziens bij de Stam!