Winkel

Bij de scouting hoort een uniform; een blouse met insignes, een das en dasring. De blouse (een nieuwe), de insignes en de dasring kunt u aanschaffen via de scoutshop. De kleur van de blouse is afhankelijk van de speltak. Voor meer informatie kijk onder het kopje: Lidmaatschap.

Het naambandje Scouting Tungelroy, de paarse groepsdas, de badge van de speltak: BE – Bijzonder Eisend en het boek: De avonturen van Bert de Bever zijn wel te koop via Scouting Tungelroy. Wilt u deze bestellen stuur dan een bericht via het contactformulier.

Product informatie

Naambandje: Scouting Tungelroy
Het naambandje van Scouting Tungelroy is te koop voor €0,50 per stuk.
Groepsdas/sjaal: Scouting Tungelroy
De groepsdas/sjaal van Scouting Tungelroy is te koop voor €6,50 per stuk
Boek: De avonturen van Bert de Bever
Bert de Bever beleeft allerlei avonturen met de bevers en de leiding van de scoutingvereniging. Van boodschappen doen voor het scoutingkamp, tot speurtochten lopen en verdwaald raken in het bos. Een bever verveelt zich nooit! De avonturen van Bert de Bever is een bundel bedoeld om te lezen voor het slapengaan. De korte verhaaltjes gaan over de mascotte van scouting Tungelroy. De illustraties in het boek zullen bij kinderen zeker tot de verbeelding spreken. En om het helemaal af te maken, kunnen ze ook mooi worden ingekleurd.
De avonturen van Bert de Bever is geschreven door: Sharon Op 't Root.
Dit boek is te koop voor €15,95 per stuk.