Blokhut

De thuisbasis van Scouting Tungelroy is ‘de Blokhut’, gelegen in een bosrijke omgeving aan de rand van Tungelroy. De accommodatie is van alle gemakken voorzien, zoals diverse lokalen, twee grote keukens, twee toiletblokken, een mindervalide toilet en een douche. Er is zelfs een indoor klimwand van maar liefst 9,5 meter hoog, welke apart te huur is. In alle lokalen zijn voldoende stoelen en tafels aanwezig. Ook de verplichte noodverlichting, vluchtweg-signalering, brandmelders en legionella-controle  is allemaal op orde.

Buiten is een groot en aantrekkelijk speelveld met een gekeurd speeltoestel, een kleine klimwand, jeu-de-boule baan, kampvuurkuil en natuurlijk 3700m2 gras om lekker te spelen/ravotten/voetballen.

Aan wie verhuren we de blokhut?

Het clubgebouw wordt alleen verhuurd aan onderstaande instanties die iets voor kinderen organiseren:

• Scoutinggroepen
  • Scholen uit regio Weert
  • Clubs en verenigingen uit omgeving die iets voor kinderen organiseren

De blokhut is dus niet te huur voor verjaardagen, introductieweken of feestavonden!

Wanneer is de blokhut te huur?

In principe verhuren we alleen wanneer onze speltakken niet draaien. Eventueel in overleg met de beheerder kunnen weekenden ingedeeld worden
zodat onze speltakken en de huurder het gebouw samen kunnen gebruiken.

Adres blokhut:
Tuurkesweg 1 6006 SG Tungelroy
GPS-coördinaat:
N51.211575 E5.720331

De Blokhut is gelegen nabij een natuurgebied de Tungeler Wallen (ca. 10 minuten lopen) waar een zandvlakte omgeven door dennenbomen urenlang speelplezier kan leveren. Op ons eigen terrein ligt een groot grasveld met speeltoestel en jeu-de-boulebaan. Ook is er een kampvuurplaats.

U kunt ook infotmatie vinden over onze blokhut in SOL. Wilt u dit rechtstreeks lezen; klik dan HIER.

Heeft u interesse in de blokhut neem dan contact met ons op via het contactformulier

Let op de volgende datums is er verhuur:
18 mei 2023 tot 21 mei 2023 (hemelvaart) – Blokhut verhuurd.
15 juli 2023 tot 22 juli 2023 –  Blokhut, Kampeerterrein Biej René verhuurd.
6 juli 2024 tot 13 juli 2024 – Blokhut, Kampeerterrein Biej René verhuurd.