7 – 11 jaar; Welpen en Kabouters

Iedere week iets nieuws, geks, spannends, uitdagends en avontuurlijks beleven: dat is scouting voor kinderen van 7 tot 11 jaar. Het avontuur ligt voor het oprapen. Deze speltak wordt de Welpen genoemd. Bij Scouting Tungelroy bestaat deze speltak uit twee groepen: de jongens (welpen) en de meisjes (kabouters).

De welpen houden van stoer en spelen het liefst buiten, in het bos en bij het kampvuur, hutten bouwen en speurtochten. De kabouters spelen ook graag buiten, maar zijn ook heel goed in knutselen en bakken. Beide groepen gaan graag een weekendje logeren en in de zomervakantie gaan ze samen een weekje op kamp.

De welpen en de kabouters zijn iedere zaterdag van 14.00 tot 16.00 uur te vinden bij de blokhut aan de Tuurkesweg in Tungelroy. Laat je uitdagen en kom kijken hoe leuk Scouting is!

Meld je aan via het contactformulier.