Vrienden van Scouting Tungelroy

De vrienden van Scouting Tungelroy bestaan uit een twintigtal vrijwilligers die Scouting Tungelroy een warm hart toewensen. Deze vrijwilligers zorgen ervoor dat verschillende taken in en om de blokhut worden uitgevoerd. Denk hierbij aan de onderhoud en schoonmaak van het clubgebouw en de kampeerterreinen, het ontwikkelen en onderhouden van spelmaterialen, de organisatie van workshopdagen om leiding bij te scholen, de redactie van het groepsblad en alle andere op de achtergrond liggende organisatie met betrekking tot het draaiend houden van onze vereniging. Kortom er zijn altijd wel taken die een vrijwilliger voor Scouting Tungelroy kan doen.

De vrienden van scouting zorgen ervoor dat de leidinggroep zich volledig kan richten op de jeugd. Wil je meer informatie over de vrienden van Scouting Tungelroy? Wil jij ook iets voor Scouting Tungelroy betekenen? Vul dan het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact op.