Hoe download ik de scouting app

Groot nieuws! Er is een app van Scouting Tungelroy en die kunnen jullie allemaal downloaden in de “Apple Appstore” of “ de google Playstore”.

In de app kun je van allerlei leuken dingen vinden over onze vereniging! Zo is er een nieuws pagina waar je het laatste nieuws kan vinden, een contact pagina, een overzicht van alle Social Media van Scouting Tungelroy en nog veel meer! Ik zou zeggen neem een kijkje, waarna het meeste zich vanzelf wijst.

Hoe download ik de scoutingapp:

Apple Store:

Ga naar de appstore → Ga naar de zoekbalk → Type in de zoekbalk: “Scouting nl”→ Klik op de app met het Scouting Nederland logo (Zie afbeelding) → Klik op download → Wacht tot de app is gedownload → Open de app → Type in de zoekbalk: “Weert” → Kies: Scouting Tungelroy → Welkom in de app van Scouting Tungelroy!

Google Play Store:

Ga naar de google Playstore → Klik op het icoontje van de zoekbalk → Type in de zoekbalk: “Scouting” → Klik op de app met het Scouting Nederland logo (Zie afbeelding) → Klik op instaleren → Wacht tot de app is gedownload → Open de app → Type in de zoekbalk: “Weert” → Kies: Scouting Tungelroy → Welkom in de app van Scouting Tungelroy!

Pushberichten

Binnen de app is er de mogelijk dat je bij belangrijk nieuws; of een korte mededeling van de leiding (over bijv. een wijziging van het programma) via een pushbericht te ontvangen. Dit kun je op de volgende manier instellen

In de app gedownload via de Apple Appstore:

Open de Scouting Tungelroy app → Rechts boven zie je een envelopje (Zie afbeelding bij het zwarte rondje) → Druk op het envelopje → Er  wordt nu een venster geopend. Hier kun je kiezen van welke groep(en) je pushberichten wilt ontvangen. → Wij raden je aan om sowieso de categorie: “Algemeen” te kiezen. → Kies verder de speltakken uit waar je pushberichten van wilt ontvangen → Wil je van bepaalde speltakken geen pushberichten ontvangen, dan kun je het schuifbalkje naar links schuiven. → Alles is nu ingesteld, je kan terugkeren naar het hoofdmenu van de app.

In de app gedownloas via de Google Playstore:

Open de Scouting Tungelroy app → Rechts boven zie je een envelopje (Zie afbeelding bij het zwarte rondje) → Druk op het envelopje à→ Er word nu een venster geopend. Hier kun je kiezen van welke groep(en) je pushberichten wilt ontvangen. → Wij raden je aan om sowieso de categorie: “Algemeen” te kiezen. → Kies verder de speltakken uit waar je pushberichten van wilt ontvangen → Wil je van bepaalde speltakken geen pushberichten ontvangen, dan kun je het vinkje ook uit zetten. → Alles is nu ingesteld, je kan terugkeren naar het hoofdmenu van de app.