5 – 7 jaar; Bevers

Als je tussen de 5 en 7 jaar bent, mag je meedoen met de Bevers van Scouting Tungelroy. Laat je uitdagen en ontdek hoe leuk Scouting is!

Elke week beleef je samen met de andere bevers de leukste avonturen. Geen opkomst is hetzelfde. Van broodjes bakken bij het kampvuur, speurtochten lopen, hutten bouwen in het bos tot het maken van echte kunstwerken. Twee keer per jaar gaan we logeren en in de zomervakantie gaan we drie nachtjes op kamp. Onze mascotte Bert de Bever gaat overal met ons naar toe en blijft regelmatig bij één van onze bevers logeren.

Wij draaien iedere zaterdagmorgen van 10.30 tot 12.00 uur in onze blokhut aan de Tuurkesweg in Tungelroy. Je mag drie keer gratis met ons meedraaien! Daarna beslis je of je lid wilt worden of niet. Papa en mama zijn van harte welkom om mee te komen kijken.

Voor meer informatie verwijzen wij je naar het contactformulier, dan nemen wij contact met je op.